Shop Mobile More Submit  Join Login
Sunset Shimmer: The Element of LUCHA #2 by FicFicPonyFic Sunset Shimmer: The Element of LUCHA #2 by FicFicPonyFic
I've been spending too much time at /mlp/
Add a Comment:
 
:iconwait0wat:
Wait0wat Featured By Owner Edited Jul 7, 2014
Dafaq?! - Boomstick
Reply
:icon42zombies:
42Zombies Featured By Owner Jun 8, 2014
I am so glad I'm not the only one who thought of this when I saw the toys. Really nice piece!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks, lol!
Reply
:iconchrismilesprower:
Chrismilesprower Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
LUUUUUUUUUUCHAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAANNN!!!!!!!!!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ah, never even knew about that word, lol!
Reply
:iconchrismilesprower:
Chrismilesprower Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
It was from the cartoon Mucha Lucha. I miss that show.
Reply
:iconreadtoasts:
ReadToasts Featured By Owner Sep 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is so much fun after knowing what kind of pony she is. XD
Reply
:iconponycouplemaker:
PonyCoupleMaker Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
YES!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconponycouplemaker:
PonyCoupleMaker Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
:icontwilightclap: Yes!
Reply
:iconfuyuswolf:
Fuyuswolf Featured By Owner Mar 4, 2013  Student Filmographer
As a Mexican Luchador I welcome our new lucha-Pony overlord :D :P!!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, makes me want to know if this character will actually be in the show or not, lol!
Reply
:iconfuyuswolf:
Fuyuswolf Featured By Owner Mar 5, 2013  Student Filmographer
With the ponies anything is possible my friend hahaha :D!!

Sunset Shimmer does knows a lot of moves! I wish she could do a "Balaguesa" or as its more known in the rest of the world, the "Mexican Stretch Bomb" or "Kinniku Buster"!

Planning on doing more pics or comics with her?
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
I was thinking about doing a kinniku buster one, but we'll see if I get around to it soon... I'm a bit obsessed with the Golden Brisk threads, lol!
Reply
:iconfuyuswolf:
Fuyuswolf Featured By Owner Mar 6, 2013  Student Filmographer
hahaha thats also quite the unique character :D :P!! I really like all your works :O!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Mar 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :D

Just to be clear, Golden Brisk is this guys character, not mine! Go and visit his page! :3

:iconfamilywing:
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Mar 1, 2013
Lol funny and cute
Reply
:icontekrobo:
TekRobo Featured By Owner Feb 28, 2013
...More, please. >//>;
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm doing at least one more, lol!
Reply
:icontekrobo:
TekRobo Featured By Owner Feb 28, 2013
Wrestling ponies are neat. <.<
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Super coolness.
Reply
:iconthe-poko:
The-Poko Featured By Owner Feb 27, 2013
she needs two more people for a TAG TEAM!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Fluttershy the bear wrestler.

Now we need one more.

I'm thinking buff pegasus pony, whatever his name was.
Reply
:iconthe-poko:
The-Poko Featured By Owner Feb 27, 2013
snowflake?
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah! That's him.
Reply
:iconrubynite:
Rubynite Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist General Artist
!ARIBA!ARIBA!!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
All I can think of is Speedy Gonzales, lol.
Reply
:iconhashbro:
Hashbro Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, that's awesome!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
It's not just awesome.

It's LUCHAWESOME.
Reply
:iconillalwaysbe:
illalwaysbe Featured By Owner Feb 27, 2013
Aw that poor poor changeling. Whatd he/she ever do to anypony?...besides attempt to take over a city, turn its inhabitants into slaves, and feed off of their love drainning them dry....Other than that theyre inocent
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Headcanon: Sunset Shimmer was chosen as a special guard for Twilight Sparkle because she suplexed and piledrove a hundred Changelings during the attack on Canterlot.
Reply
:iconillalwaysbe:
illalwaysbe Featured By Owner Feb 27, 2013
Haha oh man that is something I SOOo miss about mexico. My ex's dad was a profesional luchador and in one swoop the coolest dad EVER!
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Can I have your dad?

If the answer is no,

Can I have your dad's address so I can steal him?
Reply
:iconillalwaysbe:
illalwaysbe Featured By Owner Feb 27, 2013
Oh nononono no not my dad. He was my ex girlfriends dad. I WISH he was my dad. Hes retired now and basically cripled from all the injuries but seriously...it doesnt matter where you are from, that is the coolest job any dad can ever have. I can just imagine her as kid having her dad come to school to talk about his carrier with the rest of the parents :D
Reply
:iconficficponyfic:
FicFicPonyFic Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Was he wearing the mask and a suit when he came into the class?

This is a serious question.
Reply
:iconillalwaysbe:
illalwaysbe Featured By Owner Feb 27, 2013
Oh gosh I hope so. I did see him wearring it once when he found out how excited I was and a few black and white videos of him wrestling. I admittedly dont know too much about whos who but my ex told me he was a big deal in his time...seriously and when I say he was in the mask I mean he actually answered the door in it knowing we were coming.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 648 × 864




Details

Submitted on
February 27, 2013
Image Size
241 KB
Resolution
648×864
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,512 (1 today)
Favourites
48 (who?)
Comments
36
Downloads
861
×